“No proposem idees fixes ni missatges tancats. Només
procurem que l'espectador senti. I quan algú sent,
comprèn.”
- Peter Brook
01.
FORMACIÓ
La meva formació ha estat transversal: Novel·la, teatre musical, teatre textual, dansa contemporània i clàssica, dansa jazz, ball de saló, acrobàcia, piano, tècnica vocal, cant amb tècnica de blues, cant coral, tècnica de maquinària i realització escenogràfica, il·luminació escènica, fins a llicenciar-me en Direcció d’escena i Dramatúrgia. Actualment, estic estudiant un cicle de grau superior d’Animació 3d, videojocs i entorns interactius.
02.
EXPERIÈNCIA
TÈCNICA I ARTÍSTICA
Al llarg del camí he desenvolupat diversos papers dins l’àmbit escènic: control i disseny d’il·luminació, control i disseny d’àudio i espai sonor, disseny d’espais escènics, cap de sala i control d’aforament, responsable tècnica de sala, regidoria d’escena, construcció d’aparells de màgia i actriu.
03.
DOCENT
Puntualment exerceixo de docent. He impartit diferents cursos, des de teatre a nenes i nens i també a adolescents; fins a cursos més especialitzats com interpretació dirigida a la màgia.
Experiències complementàries
Biografia
La Nona adolescent té una vida rutinària fins que per casualitat es troba asseguda a la butaca d'un teatre on davant se li planta l'Àngel Pavlovsky, el seu gran referent des del primer dia fins a l'actualitat com a artista i creador. A partir d'aquell moment, la vida de la Nona ja no tornarà a ser la mateixa.S'apassiona pel món de l'escena, i curiosa i hiperactiva de mena, es forma en gairebé totes les branques de l’espectacle, tant dins com fora de l'escenari. Comença treballant al Teatreneu com a tècnica i regidora d’escena, on coincideix amb artistes que li deixen empremta com Jango Edwards, Jordi Dauder, Pep Anton Muñoz, o Rosa Novell, entre d'altres. Posteriorment, la fitxa el Mag Lari com a regidora d'escena, on aprèn a tenir una visió global de l'escena i amb ell descobreix que el que realment li fascina és la direcció, la qual cosa, inquieta com és, decideix marxar a Astúries per obrir horitzó on es llicencia en Direcció d'escena i dramatúrgia a l'Esad de Gijón. En tornar a Catalunya, comença a dirigir les seves pròpies obres i acaba estrenant un espectacle familiar al festival Grec de Barcelona. Paral·lelament, coneix a Jordi Quimera, il·lusionista i productor, amb qui constitueix la productora Grup Charly Trama, alhora que aprèn a dirigir espectacles de màgia amb els quals descobreix i adquireix la capacitat de saber prendre el pols de l'escena i del públic en el directe, aspecte que li redimensiona la visió d'escena. Actualment, s'està formant en animació 3D i entorns interactius.La Nona és una professional polivalent, amb una mirada escènica personal i particular i una obsessió insana per l'espectacle. En resum, és una persona adorablement inaguantable.
La meva formació ha estat transversal: Novel·la, teatre musical, teatre textual, dansa contemporània i clàssica, dansa jazz, ball de saló, acrobàcia, piano, tècnica vocal, cant amb tècnica de blues, cant coral, tècnica de maquinària i realització escenogràfica, il·luminació escènica, fins a llicenciar-me en Direcció d’escena i Dramatúrgia. Actualment, estic estudiant un cicle de grau superior d’Animació 3d, videojocs i entorns interactius.
02.
EXPERIÈNCIA
TÈCNICA I
ARTÍSTICA
Al llarg del camí he desenvolupat diversos papers dins l’àmbit escènic: control i disseny d’il·luminació, control i disseny d’àudio i espai sonor, disseny d’espais escènics, cap de sala i control d’aforament, responsable tècnica de sala, regidoria d’escena, construcció d’aparells de màgia i actriu.
03.
DOCENT
Puntualment exerceixo de docent. He impartit diferents cursos, des de teatre a nenes i nens i també a adolescents; fins a cursos més especialitzats com interpretació dirigida a la màgia.
La Nona adolescent té una vida rutinària fins que per casualitat es troba asseguda a la butaca d'un teatre on davant se li planta l'Àngel Pavlovsky, el seu gran referent des del primer dia fins a l'actualitat com a artista i creador. A partir d'aquell moment, la vida de la Nona ja no tornarà a ser la mateixa.S'apassiona pel món de l'escena, i curiosa i hiperactiva de mena, es forma en gairebé totes les branques de l’espectacle, tant dins com fora de l'escenari. Comença treballant al Teatreneu com a tècnica i regidora d’escena, on coincideix amb artistes que li deixen empremta com Jango Edwards, Jordi Dauder, Pep Anton Muñoz, o Rosa Novell, entre d'altres. Posteriorment, la fitxa el Mag Lari com a regidora d'escena, on aprèn a tenir una visió global de l'escena i amb ell descobreix que el que realment li fascina és la direcció, la qual cosa, inquieta com és, decideix marxar a Astúries per obrir horitzó on es llicencia en Direcció d'escena i dramatúrgia a l'Esad de Gijón. En tornar a Catalunya, comença a dirigir les seves pròpies obres i acaba estrenant un espectacle familiar al festival Grec de Barcelona. Paral·lelament, coneix a Jordi Quimera, il·lusionista i productor, amb qui constitueix la productora Grup Charly Trama, alhora que aprèn a dirigir espectacles de màgia amb els quals descobreix i adquireix la capacitat de saber prendre el pols de l'escena i del públic en el directe, aspecte que li redimensiona la visió d'escena. Actualment, s'està formant en animació 3D i entorns interactius.La Nona és una professional polivalent, amb una mirada escènica personal i particular i una obsessió insana per l'espectacle. En resum, és una persona adorablement inaguantable.
Els meus punts cardinals
01.
FORMACIÓ
La meva formació ha estat transversal: Novel·la, teatre musical, teatre textual, dansa contemporània i clàssica, dansa jazz, ball de saló, acrobàcia, piano, tècnica vocal, cant amb tècnica de blues, cant coral, tècnica de maquinària i realització escenogràfica, il·luminació escènica, fins a llicenciar-me en Direcció d’escena i Dramatúrgia. Actualment, estic estudiant un cicle de grau superior d’Animació 3d, videojocs i entorns interactius.
02.
EXPERIÈNCIA TÈCNICA I
ARTÍSTICA
Al llarg del camí he desenvolupat diversos papers dins l’àmbit escènic: control i disseny d’il·luminació, control i disseny d’àudio i espai sonor, disseny d’espais escènics, cap de sala i control d’aforament, responsable tècnica de sala, regidoria d’escena, construcció d’aparells de màgia i actriu.
03.
DOCENT
Puntualment exerceixo de docent. He impartit diferents cursos, des de teatre a nenes i nens i també a adolescents; fins a cursos més especialitzats com interpretació dirigida a la màgia.
Experiències complementàries
“No proposem idees fixes ni missatges tancats. Només procurem que
l'espectador senti. I quan algú sent, comprèn.”
- Peter Brook
Biografia
La Nona adolescent té una vida rutinària fins que per casualitat es troba asseguda a la butaca d'un teatre on davant se li planta l'Àngel Pavlovsky, el seu gran referent des del primer dia fins a l'actualitat com a artista i creador. A partir d'aquell moment, la vida de la Nona ja no tornarà a ser la mateixa.S'apassiona pel món de l'escena, i curiosa i hiperactiva de mena, es forma en gairebé totes les branques de l’espectacle, tant dins com fora de l'escenari. Comença treballant al Teatreneu com a tècnica i regidora d’escena, on coincideix amb artistes que li deixen empremta com Jango Edwards, Jordi Dauder, Pep Anton Muñoz, o Rosa Novell, entre d'altres. Posteriorment, la fitxa el Mag Lari com a regidora d'escena, on aprèn a tenir una visió global de l'escena i amb ell descobreix que el que realment li fascina és la direcció, la qual cosa, inquieta com és, decideix marxar a Astúries per obrir horitzó on es llicencia en Direcció d'escena i dramatúrgia a l'Esad de Gijón. En tornar a Catalunya, comença a dirigir les seves pròpies obres i acaba estrenant un espectacle familiar al festival Grec de Barcelona. Paral·lelament, coneix a Jordi Quimera, il·lusionista i productor, amb qui constitueix la productora Grup Charly Trama, alhora que aprèn a dirigir espectacles de màgia amb els quals descobreix i adquireix la capacitat de saber prendre el pols de l'escena i del públic en el directe, aspecte que li redimensiona la visió d'escena. Actualment, s'està formant en animació 3D i entorns interactius.La Nona és una professional polivalent, amb una mirada escènica personal i particular i una obsessió insana per l'espectacle. En resum, és una persona adorablement inaguantable.